№
|
Тема
|
Дата
|
Примітка
|
І семестр
Повторення і вступ
|
-
|
Що вивчає історія Стародавнього світу
|
|
|
-
|
Практичне заняття. Як здійснюють відлік часу в історії Стародавнього світу
|
|
|
Розділ І Життя людей за первісних часів
|
-
|
Як і коли з’явилися на Землі прадавні люди
|
|
|
-
|
Як відбувалось господарювання первісної людини
|
|
|
-
|
Як було організовано життя суспільства за первісних часів
|
|
|
-
|
У чому особливості організації влади за первісних часів
|
|
|
-
|
Як за первісних часів виникали мистецтво та релігійні вірування
|
|
|
-
|
Практичне заняття. Де і як жили первісні на території сучасної України.
|
|
|
-
|
Яку археологічну культуру називають трипільською
|
|
|
-
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Повторення і вступ. Життя людей за первісних часів»
|
|
|
Розділ ІІ Цивілізації Стародавнього Сходу
Тема 1. Стародавній Єгипет
|
-
|
У чому особливості природи і господарства Стародавнього Єгипту
|
|
|
-
|
Якою була структура держави і суспільства в Стародавньому Єгипті
|
|
|
-
|
Як відбувався розквіт і занепад Єгипетської держави в ІІ тис. до н.е.
|
|
|
-
|
Що відкрила світу культура Стародавнього Єгипту
|
|
|
-
|
Практичне заняття. У чому особливості релігії і міфів Стародавнього Єгипту
|
|
|
-
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Давній Єгипет»
|
|
|
Тема 2. Цивілізації Передньої та Центральної Азії.
Кімерійсько – скіфський світ
|
-
|
У чому особливості розвитку держав Дворіччя
|
|
|
-
|
Як розвивались у давнину Фінікія й Палестина
|
|
|
-
|
Якою була Передня Азія в І тис. до н.е.
|
|
|
-
|
Хто і як проживав на території сучасної України в залізному віці
|
|
|
-
|
Практичне заняття. Що Геродот писав про скіфів
|
|
|
-
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Цивілізації Передньої та Центральної Азії. Кімерійсько – скіфський світ»
|
|
|
Тема 3. Стародавні Індія та Китай
|
-
|
У чому особливості цивілізації Стародавньої Індії
|
|
|
-
|
Якими були суспільний устрій, релігія та повсякденне життя Стародавньої Індії
|
|
|
-
|
У чому особливості розвитку Стародавнього Китаю
|
|
|
-
|
Давньокитайські імперії
|
|
|
-
|
Практичне заняття. Як у Стародавньому Китаї розвивались наукові знання, писемність та освіта
|
|
|
-
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Стародавні Індія та Китай»
|
|
|
Розділ ІІІ Історія Стародавньої Греції
Тема 1. Становлення античної грецької цивілізації
|
-
|
Якими були природа і населення Стародавньої Греції
|
|
|
-
|
У чому особливості Мінойської та Ахейської палацових цивілізацій
|
|
|
-
|
Що можна дізнатись про давньогрецьке суспільство з поем Гомера
|
|
|
-
|
Практичне заняття. Як давньогрецька міфологія і релігія відображали світосприйняття людей
|
|
|
ІІ семестр
|
-
|
Як розвивалась Греція у VIII-VI ст. до н.е.
|
|
|
-
|
У чому значення Великої грецької колонізації
|
|
|
-
|
Як відбувалось становлення Афінського поліса
|
|
|
-
|
Практичне заняття. У чому особливості Спартанської держави, побут і виховання спартанців
|
|
|
-
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Становлення античної грецької цивілізації»
|
|
|
Тема 2. Антична грецька цивілізація класичної доби
|
-
|
Яким був перебіг греко – перських війн
|
|
|
-
|
Як в Афінах утверджувалась демократія
|
|
|
-
|
У чому особливість господарювання і повсякденного життя у Стародавній Греції V ст. до н.е.
|
|
|
-
|
Яку роль відігравала наука, освіта і спорт в Афінському полісі
|
|
|
-
|
У чому полягала причина піднесення Македонії
|
|
|
-
|
Практичне заняття. У чому значення давньогрецького мистецтва
|
|
|
-
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Антична грецька цивілізація класичної доби»
|
|
|
Тема 3. Доба еллінізму
|
-
|
Практичне заняття. Що можна дізнатись про особистість Александра Великого за історичними джерелами
|
|
|
-
|
У чому сутність еллінізму й особливості елліністичних держав
|
|
|
-
|
Як за елліністичної доби розвивалась культура
|
|
|
-
|
Практичне заняття. Яким було господарське, суспільне та духовне життя в античних полісах Північного Причорномор’я
|
|
|
-
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Доба еллінізму»
|
|
|
Розділ IV Історія Стародавнього Риму
Тема 1. Стародавній Рим за царської та республіканської доби
|
-
|
Як виник Рим
|
|
|
-
|
Якою була Римська республіка в V – ІІІ ст. до н.е.
|
|
|
-
|
Як утворилась Римська середземноморська держава
|
|
|
-
|
Якими були релігія і традиції давніх римлян
|
|
|
-
|
У чому особливість суспільно – політичної боротьби в Римі в ІІ-І ст. до н.е.
|
|
|
-
|
Як з’явився перший тріумвірат і чому було встановлено диктатуру Цезаря
|
|
|
-
|
Практичне заняття. Як скласти історичний портрет Цезаря
|
|
|
-
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Стародавній Рим за царської та республіканської доби»
|
|
|
Тема 2 Римська імперія
|
-
|
Як і коли розпочався період імперії
|
|
|
-
|
Яким було повсякденне життя римлян
|
|
|
-
|
У чому особливість Римської імперії в ІІІ – на початку IV ст.
|
|
|
-
|
Коли і як виникло християнство
|
|
|
-
|
Практичне заняття. У чому цінність культури Стародавнього Риму
|
|
|
-
|
Чому занепала Західна Римська імперія
|
|
|
-
|
Практичне заняття. Що можна дізнатися з історичних джерел про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян
|
|
|
-
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Римська імперія»
|
|
|
-
|
Узагальнення до курсу: «Внесок народів стародавнього світу в історію людства. Роль стародавнього періоду в історії України»
|
|
|
-
|
Повторення теми «Життя людей за первісних часів»
|
|
|
-
|
Повторення теми «Стародавній Єгипет»
|
|
|
-
|
Повторення теми «Стародавні Індія та Китай»
|
|
|
-
|
Повторення теми «Становлення античної грецької цивілізації»
|
|
|